miercuri, 2 ianuarie 2008

Iacobescu Rares

Iacobescu Rares este un tanar medic dermatolog, din Bucuresti.
Poate fi contactat atat la Centrul Medical Sanador, cat si la Centrul Medical Vadecum.
Impresia pe care mi-a lasat-o in urma consultarii nu a fost dintre cele mai bune (probabil si asteptarile erau mai mari), dar nici o parere proasta: dupa ce i-am vorbit despre tratamentele impotriva acneei pe care le urmasem pana atunci, mi-a spus ca nu a fost suficient un anumit antibiotic si sa-l iau din nou, de data aceasta, intr-o doza mai mare. De asemenea, la recomandarea dumnealui, am facut si o ecografie pentru a vedea daca nu cumva am chisturi la ovare(in cazul acesta, trebuia sa iau anticonceptionale)
Evident, este doar o parere personala, si probabil ca va trebui sa incercati pe propia piele cat de mult va va ajuta acest medic in tratarea acneei.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt de acord cu parerea ta.
Un medic banal,foarte ingamfat si cu o atitudine de superioritate fata de pacient.Nici ca profesionist nu cred ca are vreo valoare si nici nu va avea vreodata in stilul in care se comporta.

Anonim spunea...

Da , sunt de acord cu voi. Mi-a spus sa fac o ecografie, i-am spus ca nu e nevoie , mi-a dat un antibiotic si o crema care nu si-au facut efectul, vorbea foarte repede, m-a costat 90 lei consultatia pentru 5 minute. Nu il recomand!

Anonim spunea...

buna ziua, eu am fost la dr iacobescu la o consultatie si mi-a facut o impresie foarte buna. poate parea arogant pentru ca vb mai repede dar mie mi-a raspuns la toate intrebarile si mi-a dat detalii pentru toate nelamuririle mele. este un doctor tanar si cu potential si trebuie sa dam o sansa tinerilor. m-am saturat de toti bashinosii de 100 de ani care nu se mai dezlipesc de scaunele lor din spitalele de stat.

Anonim spunea...

Buna ziua,

Am fost in 2004 la Vademecum si Rares Iacobescu(pe atunci si mai tanar) mi-a excizat cativa nevi.

Nu a fost arogant, daca cu voi a fost arogant nu trebuia sa-i permiteti, tine de atitudinea voastra modul in care sunteti tratate(tratati).

Exicizile au fost foarte reusite, in parte datorita lui si ingrijirii personale, am folosit cele mai bune produse si o trusa de prim ajutor pentru operatii cumparata de la farmacie.

Il recomand pe dr. Rares Iacobescu, modul in care va trateaza tine de voi, atitudinea nu-i scade meritele profesionale doar calitatile personale. Din experienta va spun ca nu o sa gasiti un doctor perfect din toate punctele de vedere.

Nici voi nu sunteti perfecte(perfecti), sunteti persoane fricoase care se ascund in spatele anonimatului.

Ecografia este foarte importanta pentru a descoperi cauza...

Numai bine!

Amarg

Amarg spunea...

Buna ziua,

Am fost in 2004 la Vademecum si Rares Iacobescu(pe atunci si mai tanar) mi-a excizat cativa nevi.

Nu a fost arogant, daca cu voi a fost arogant nu trebuia sa-i permiteti, tine de atitudinea voastra modul in care sunteti tratate(tratati).

Exicizile au fost foarte reusite, in parte datorita lui si ingrijirii personale, am folosit cele mai bune produse si o trusa de prim ajutor pentru operatii cumparata de la farmacie.

Il recomand pe dr. Rares Iacobescu, modul in care va trateaza tine de voi, atitudinea nu-i scade meritele profesionale doar calitatile personale. Din experienta va spun ca nu o sa gasiti un doctor perfect din toate punctele de vedere.

Nici voi nu sunteti perfecte(perfecti), sunteti persoane fricoase care se ascund in spatele anonimatului.

Ecografia este foarte importanta pentru a descoperi cauza...

Numai bine!

Anonim spunea...

eu nu sunt de acord cu voi,dar e parerea mea, nu mi se pare corect sa criticati atitudinea medicului, aceasta aroganta nu a fost sesizata de mine, nici de familia mea, sau cunoscutii mei,care au apelat la acest medic. Problemele dermatologice necesita foarte multa rabdare.In fata cabinetului acestui medic sunt in permanenta multi oameni, se fac programari cu zile bune inainte, asa ca e greu de crezut, ca acest medic e atat de mediocru si oamenii se duc la el in continuare. Nu face fata la cat de multi pacienti are ! Poate e ceva ce nu a functionat la unii dintre voi, in legatura cu tratamentul, in legatura cu organismul vostru, care nu s-a adaptat la solutia prescrisa in acel moment.E genul de medic care incearca sa gaseasca alte solutii dc. primele nu dau rezultate. Eu am fost la acest medic tanar si am fost foarte multumita, a fost extraordinar. am avut o iritatie care in cateva zile s-a transformat intr-o acnee f urata, nu avusesem asa ceva pana atunci si normal ca m-am panicat.
Dr Iacobescu mi-a prescris antibiotic, intradevar pentru o perioada mai lunga, decat ce se recomanda de alti medici si un gel, cu care m-am dat pe fata de 2 ori pe zi. in 2 saptamani am scapat de aceea problema.
Degeaba criticati atitudinea medicului,eu cred ca trebuie sa apreciati ca sunt medici tineri care inca raman in acesata tara si se chinuie cu conditiile pe care le au, cu problemele destule care sunt in sistemul medical. Din pacate in cativa ani veti face rate la banci sa va permiteti sa plecati in afara, la consulatii in strainatate, vom ramane doar cu medicii care termina facultati pariculare si te omoara cu zile, prin spitale. De ce nu va duceti in spitalele de stat ? la alti medici care sa va prosteasca cu zeci de analize si medicamente scumpe dupa propriile interese, sa va cheme la cabinetele lor particulare, sa va puna sa platiti inzecit si sa nu va trateze, pana la urma de nimic. Eu ii multumesc frumos acestui tanar medic Rares Iacobescu penru tratamentul prescris care a dat rezultate f bune!

Acnee