joi, 31 ianuarie 2008

Acnee si teleshopping

Probabil ati vazut multe reclame la televizor, in special la teleshopping, despre asa-zisele produse miraculoase ce trateaza acneea. In majoritatea cazurilor, rezultatele specificate sunt exagerate, pentru a beneficia de o vanzare mai buna.
De exemplu, crema Celltone este prezentata ca fiind o solutie in tratamentul acneei, si din experienta va pot spune ca nu este. Intr-adevar, este un bun cicatrizant, insa acneea nu o vindeca (sa zicem ca o amelioreaza, cat de cat), insa pretul (300 RON - 2 cutii si un aplicator-aplicatorul nu l-am folosit aproape deloc,fiindca era un pic cam gol-) nu este tocmai justificat.
Daca aveti de gand sa cumparati Celltone exclusiv pentru tratarea acneei, la un pret atat de ridicat, cu care ati putea achizitiona alte produse mai folositoare, sfatul meu ar fi sa renuntati, sau, sa cumparati cele 2 tuburi impreuna cu o alta persoana si sa injumatatiti pretul;), daca vreti sa-l testati.
Cel mai bine ar fi sa urmati schema de tratament prescrisa de dermatolog, care sa va supravegheze evolutia si sa va recomande produsele necesare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ASA ESTE...am folosit si eu celltone si e o minciuna!

bilabila1 spunea...

Sa va povestesc eu cum am scapat de acnee si puncte negre.
Am fost la un doctor dermatolog foarte bun si mi-a dat un tratament cu creme pe baza 100% ulei pur de arbore de ceai de la Thursday Plantation.

Din ce mi-a zis medicul si ce am aflat eu dupa ce am citit pe net, uleiul de arbore de ceai este foarte bun in tratarea cosurilor.

Dupa ceva timp de utilizare a cremele de cosuri de la Thursday Plantation, tenul meu a inceput sa fie mai curat vizibil, iar problemele mele cu cosurile si punctele negre au disparut.

Medicul mi-a zis sa schimb sapunul normal cu un sapun de la Thursday Plantation, care e pe baza de ulei 100% pur de arbore de ceai, pentru a controla excesul de sebum si pentru o curatare mai buna.

Eu recomand cu incredere cremele de la Thursday Plantation, pentru calitatatea lor superioara si pentru ca sunt foarte puternice impotriva cosurilor

Acnee